Thursday, September 29, 2011

kalaulah dah kaya...

Salam Sumer...
Aku tengah berangan-angan ni..pastu, dok bercakap-cakap dalam hati..kalaulah dah kaya...jadi Nabhan pulak : " eeeiiii..adik tengah pikir macam mana nak kaya ni "..

aku boleh ada opis sendiri..

  
         suka dengan idea letak rak in between..
cantik kan kusi ni!!


















 
jadi bos, pastu, masa aku boleh adjust untuk anak-anak, suami, ibu, wan & adik aku..sempatkah aku?....hmm..lagi?

Ada company sendiri, pastu, boleh besarkan perniagaan, meniaga macam-macamlah! bila buat duit, boleh cari orang-orang susah di kampung-kampung, tolong diorang..mana yang takde rumah yang sempurna sangat, buatkan rumah..pastu, sedekahkan jugak kepada persatuan-persatuan yang bantu orang-orang yang ada penyakit-penyakit kronik macam kanser, sindrom down, etc..boleh pergi buat Haji satu family, bawak ibu & adik..boleh pergi melancong jugak..pergi Maldives, Paris, London etc..

ada rumah cantik..

~ada rumah cantik~
~ada dapur cantik~

hmmm..bestnyalah kalau kaya kan-kan-kan? nak kena cakap ulang-ulang kali ni, bagi positif tone and aura pada minda aku! kalau korang dah kaya camna plak? share la ngan aku kat sini..jom pasang angan-angan sama-sama!

2 comments:

  1. nak cuba premium beautiful tak? pernah dengar? korset wanita berFIR. leh menguruskan dan juga boleh buat side income... nak cuba blh contact dibah 0169148665

    ReplyDelete
  2. adibah, tq follow me..nak jugak..tp ongkosnya tue x baper nak ada la plak..huhuhu..

    ReplyDelete

komen & idea bernas..