Sunday, October 9, 2011

~a.k.u~

aku....
da tambah tua lagi hari jumaat yang lepas
tahun depan kalau Allah beri kesempatan, mungkin akan tambah lagi tua
ni baru masuk yang ke-31 kali tua

aku....
orangnya sensitif
sensitivi aku yang sensitif
dengan boleh dikatakan dengan semua perkara lah
sampaikan tengok drama kat tv pun aku leh nangis
kadang-kadang drama kelakar pun leh buat aku nangis
sensitif kan?
emosi terlebih
tapi yang bestnya, hubby aku sama jugak-hahaha-

aku....
jalani hidup macam orang lain jugak
simple-biasa-biasa jer
bagi orang lain yang sama macam aku

aku....
harap-harap masa depan, aku nak hidup yang luar biasa sikit
(macam bunyi MLM pulak bila sebut luar biasa tue)
bila hidup luar dari kebiasaan banyak perkara yang boleh dibuat
ini apa yang aku fikirkan
ini apa yang aku rasakan

aku....
boleh berikan yang lebih baik kepada ibu & keluarga kecil ku
boleh tolong orang lain
boleh merahmati alam

ini aku...






No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..