Monday, September 12, 2011

Tajuk Entri ini ialah 'dot-dot-dot'

Salam Syawal Sumer...

Tak tau la nak letak tajuk apa untuk entri kali ni.  Takde citer apa pun yang nak dihapdatekan.  Tapi, rasa macam nak hapdate. 

Arini kat Unit aku ni, buat jamuan raya. Menu?  Lontong, Kuah Kacang, Lemang, Rendang, Laksa dengan kuih-kuih raya. Menu raya la, macam biasa..

Misi aku?  Allah haaaii..terbantut dek bulan raya ni ha..asik mahsyuk maaaakaaaaaaan jer memanjang..camno tu?  Nak kena 'kejar' balik ni, kok tak, tak tercapai target aku.

Aura kerja ni cam takde jer.  Kalau lah dapat kerja sendiri kan best.  Semuanya atas diri kita sendiri, masa atas kita sendiri nak uruskan macam mana.  Banyak masa ngan keluarga, tak terikat, idea semua kita yang tentukan..Bestnyerlah jadi bos kan-kan-kan?...asik jaga bos jer..bila la sampai waktu angan-angan aku ni menjadi kenyataan yer?  Tahun ni umur dah nak masuk 31 tahun..kadang-kadang bila terlampau banyak na berfikir, berkira-kira, lama-lama ntah kemana halanya ntahlah..kena fokus betul-betul..Cuba korang review balik, apa yang telah korang capai hingga tahun 2011 ni; turun-naik macam-macam ada lah kan?  Okehlah, sebelum aku mengarut ntah apa-apa ntah lagi..baik aku beghenti kat sini dulu..

till next entry..roger n out..nak sambung berangan jap!

No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..