Sunday, September 25, 2011

Seni..

Salam Syawal Sumer...

Lukisan siapa?  Bukaaaaaan aku lah!  Anak-anak punya.  Ni lah namanya 'menurun'..hish! bukan 'menurun' tu lah!  Aku dulu masa kecik-kecik suka melukis, sampailah masuk sekolah menengah, aku ambil pulak elektif di form 4, Ekonomi RumahTangga, konon-konon cita-cita nak jadi Fashion Designer lah kan-kan-kan.  Tapi arwah ayah aku tak bagi..so, terbantutlah di situ.

Rupa-rupanya, anak aku punya tangan seni tuh jugak, especially Nabhan.  Tapi, Nu'man pandai jugak..cuma dia punya 'passion' tu, lebih kepada Seni Mempertahankan Diri daripada Seni Halus ni..
Kita sebagai orang tua, kenalah beri galakan terhadap minat diorang, supaya tidak terbantut perkembangan dan pertumbesaran anak-anak kita. Diorang jugak boleh menggunakan skill diorang tu, untuk mencipta nama dan berjaya demi masa depan diorang!  So, here we goes:

by Nabhan

by Nabhan

~Nabhan~ buat muka popeye!

by Nu'man

by Nu'man

by Nu'man

Nabhan :  Ibu, ni Hantu Angry Bird, dia panggil kawan-kawan dia keluar dari kubur..ada yang atas pokok, ada Serigala atas bukit!  Buta seni kejap ibu dia waktu ni!
(gara-gara tengok citer P.Ramlee 'Pendekar Bujang Lapok' la ni!)

Till next entry... ; )




No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..