Tuesday, September 20, 2011

~Angry Bird by Nabhan~


Salam Syawal Sumer..

Wah-wah-wah Hasbira Hasbullah!!  Entrithonnya arini yer..ngeeeee-sampai ke telinga-  tetibalah idea tu 'macem-macem' plak kan..so, jangan membazir, proceed!

Kat mana-mana pun tengah dilanda scenario ni kan, ~Angry Bird~..samalah dengan anak aku, Nabhan.  Dia memang suka melukis sangat-sangat.  So, as parents, aku dan cik suami tak mahu menyekat kecenderungannya tu -fuh!! perkataan aku-  Kitorang hantar Nu'man & Nabhan ke Art Class di Giant Kinrara, tapi yang lebih enjoy attend kelas ni, Nabhan.  Nu'man pulak macam..boleh la layan, asalkan adik ada sekali.  Tapi dah beberapa bulan ni, Nu'man dah tak join Art Class, sebab upon of his request, dia nak masuk Karate Class kat sekolah dia..so, suka la dia, sebab Nu'man ni, dia lebih suka physical activities, tak pelah nak, asalkan dia enjoy dan dapat bina karakter dia, ibu & abah setuju!

Tengoklah koleksi Nabhan yang asal dapat jer pensil & kertas, Angry Bird, asal Angry Bird jer, pensil & kertas:  meeluuuukissss jer, tapi, bila buat drilling untuk spelling, mula la mengantuk la, melalak-lalak la, penat la, macam-macam la dia...


~versi bersilat~

~yang ni versi Lanun kot~
~si pelukis~

~ni versi Angry Bird Melayu, tengah lawan Silat kata si pelukis~       



~masa nilah yang buat dia dok diam~

~tadaaa, yang ni pun bersilat jugak~




Oklah, jumpa next entry..bubbye!!

2 comments:

  1. assalamualaikum....

    wahhh anak u sangat kreatif la...

    p/s,
    thanks yer folow saya..quota saya penuh so xdpt nak follow u balik...tapi insyallah saya akan kunjung melalui komen2 ;)

    ReplyDelete
  2. tq2u2, sbb sudi jengah blog saya..nnt kita sesama 'blogwalk' lg yer..

    ReplyDelete

komen & idea bernas..