Thursday, March 1, 2012

~Allah Maha Besar~

Salam Sumer..

Alhamdulillah..hari ni aku diberi kerajinan untuk berceloteh di blog yang lama aku diamkan..

Alhamdulillah..aku yang dilanda 'penyakit Malas' atas sebab aku sudah 3 bulan mengandung!! yeaayy!!

Ya Allah, mohon kuatkan anak ini sehingga selamat aku lahirkan, dan aku besarkan sama seperti abang-abangnya..berilah kesihatan yang baik, akhlak yang baik, segala kebaikan dunia dan akhirat untuk anak ini.
Supaya anak ini berjaya menjadi insan yang berguna kepada agama, bangsa dan negara..amin ya Rabb!

Dalam pada aku mengubati hati dengan pengalaman gembira (untuk kali ke-5 pregnant), tapi harus juga dengan ujian lain..apa dia kan-kan-kan?  

BJA 6116 - tunggangan mencari rezki kami sekeluarga merangkap kereta..ROSAK LAGI!! untuk yang ntah keberapa kali dari tahun lepas membawa ke tahun ini..Sabaaar Hasbira Hasbullah!..mujurla ada sahabat yang bermurah hati bagi pinjam keta.  Dah masuk hari ketiga kami pinjam.  Kalau tak, macam manalah aku nak hantar anak-anak ke sekolah..Alhamdulillah..ada yang sudi membantu..harap-harap cepatlah sembuh sakitnya tu yer..

Oklah, lepas ni, boleh la aku meneruskan entri-entri tips konsep ibu mengandung dan anak-anak yang pernah aku buat sebelum ni..harap korang tak bosan layan blog aku yer..

~till next entry~

No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..