Monday, February 6, 2012

~ di landa penyakit MALAS~

Salam Sumer....

Lama aku tak berborak-borak ngan korang sumer kat sini..(mcm la ramai yang follow..huhuhu)..

Aku dilanda penyakit malas laaaa, sampaikan entri review aku pun tergantung..ngeeee...

Meh aku summarykan supaya boleh abiskan entri yang tergantung ni..

~September 2011~

Nabhan perform dengan RAIHAN di Pesta Buku, PWTC.





~Disember 2011~
Pastu, Nabhan jadi wakil Coloring Contest for Genius Aulad..so, finalnya buat di Pavillion, KL.  Kalau tak kerana Nabhan masuk ni, tak pernah sampai aku kat sini.  Sesak ngan orang!
Alhamdulillah, Nabhan menang tempat ketiga..yeayy!















 
Cuti Sekolah ke Lost World of Tambun, Ipoh, Perak.













Rasanya..cukup-cukuplah sampai sini jer aku abiskan entri tajuk ni..dah! pasni, boleh cerita lain pulak..

~till next entry~

No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..