Thursday, January 5, 2012

M.Y 2011 R.E.V.I.E.W - part 2

Salam Sumer...

Jom sambung terus yeh, sebelum aku terlupa flownya..kalau Januari 2011 aku ke Kuala Gandah, bulan Mac 2011, kami bawa anak-anak ke Cameron Highlands.  Kitorang pergi sekali dengan family adik ipar aku dan tinggal di Strawberry Park.  Oleh kerana gunapakai kemudahan penginapan ofis aku, so, kitorang tinggal di sana 3hari 2malam dengan bayaran RM20/malam..ngee..bahagia!

Pendek citer, semua orang enjoy bercuti sama-sama kat sana..tempat-tempat wajib yang pasti semua orang akan pergi bila ke Cameron Highlands tentunya ladang teh dan ladang strawberi..ni aku letakkan gambar-gambar yeh..






~ pluck our own strawberries ~

~gamba gediks satu!~





Oleh kerana masalah berukband yang slow sangat-sangat nie, sampai sini dulu lah entri kali ni..continue to part 3..

~till next entry~

No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..