Saturday, November 12, 2011

~ Shopping Online ~

Salam Sumer...

Sejak Allah Maha Besar beri hadiah pada aku untuk pregnant sekali lagi ni, aku baru sekali jumpa Dr. Yus.  Kami kongsikan berita gembira ni, dan jugak nak tengok keadaan anak jugak.  Bila discan, Dr. Yus cakap, anak alhamdulillah duduk dalam rahim, tapi, dia duduk tengah-tengah, tak atas sangat, tak bawah sangat [apa aku cakap ni, seperti biasa, harap korang paham, kay.. :) ].  So, Dr. Yus bagi aku ubat cegah gugur, makan selama 10 hari.   Da abis pun, next appointment would be next Tuesday, on 15th! 

Tengok!  Allah sentiasa bagi kita pelajaran dalam apa jua keadaan.  Kalau anak ni, tak duduk tengah-tengah, aku tak tau pulak ada ubat cegah gugur untuk anak ini bertahan.  Harap-harap anak ni sihat mental fizikal, cukup sifat, soleh-solehah, baik, menambah seri kami sekeluarga lagi..InsyaAllah!

Panjang na intro aku kan-kan-kan?  hihihi..tolong jangan bosan!

Aku sekarang ni, dok rancak blogwalking sana-sini, tengok website sana-sini, tengok baju-baju baby, tengok baju-baju ibu baby..ngeeee... awal gile..teengook jer, belum ada yang beli lagi..comey jer baju-baju baby..mula la rambang mata nak memilih!

Aku survey jugak menda-menda untuk berpantang nanti, pastu, tengok br* senang nak nyusu anak, pendeknya, macam-macam adalah online skang ni.  Kat bawah ni aku nak 'sharing is caring'kan  website yang aku da surf kat korang..ada tu, yang siap dengan info parenthood lagi.  Bagus tau!  Alah! tak kisah la, yang belum kawin pun boleh apa baca pasal ni semua.  Penting tau!  Barulah kita lebih appreciate ibu ayah kita, appreciate pasangan kita, anak-anak yang kita ada, paling utama..perjalanan turun-naik hidup kita yang Allah tetapkan!  Happy Surfing!




Ikutkan banyak-banyak-banyak lagi..nanti kalau ada lagi yang aku surf dan rasakan menarik serta bagus, aku akan hapdatekan yer..

ok..chow!

No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..