Friday, November 11, 2011

11~11~11! Fresia Friday!

Salam Sumer..

Apa yang "fresia"?  Fresia tu nama bunga, sesuaila di hari Jumaat ni, hari yang baik, bau wangi-wangi sumernya, mana taknya, ramai yang dok amek hari ni, untuk menikah, tambah pulak dengan tarikhnya yang 'cantik' 11-11-11!  kan-kan-kan?  Macam Dira Melodi, selamat dah menikah kali ke-2!  Alhamdulillah..

Aku pun dah lamanya tak menjengah..eh cop!  jengah selalu, tapi 'hapdate' tu, agak sindrom aka mim-lam-sim skit!

Macam aku cakap sebelum ni la kan, entri ni akan 'bertukar!' (sila baca dalam nada macam citer Ultraman nak bertukar)  kepada entri during pregnancy.  Apa saja ilmu or info or yang sewaktu dengannyalah, akan aku kongsikan dengan 'sesapa' (kok adalah..yang penting tetap confident yer, ada orang yang follow citer ibu mengandung ini..) yang mungkin berminatla nak membaca entri aku yang 'seadanya' ini..(bunyi cam jiwang plak ayat ni..)

So, macam biasalah, aku da siap da listnya..tapi tak taula mana dulu yang nak start..(da dulu, nak start plak..sungguh cacamarba bahasaku! asal korang paham ; )

1. Shopping Online
2. Kepentingan Iodin Sewaktu Hamil
3. Panduan Meningkatkan Peluang Hamil 
4. Herba Meningkatkan Susu Ibu
5. Kebaikan Susu Ibu
6. Cara Sihat 'Makan Berdua'
7. Khasiat Warna Sayur & Buah

Cukupla dulu kan?  Itu pun ntah bila abisnya. Aku nak kongsikan kat korang sambil tu, peringat aku jugak.  Tak sumer yang suka membaca 'secara live' hardcopy kan, so, bagi sesiapa yang suka 'blogwalk' dan membaca secara 'alam maya pada', aku buatkanlah 'summary'..bak kata omputih..hu-hu-hu..dah! meleret-leret merapik meraban kang..


till next entry... : )


No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..