Wednesday, May 1, 2013

~SPECIALLY 4 F.O.Y~

Salam Sumer...

Nak share dengan korang pada 27 April 2013 (Sabtu) kami sumer telah berkumpul untuk Dinner FOY yang berlangsung di D Tasik Restaurant, lokasi yang dekat dengan Masjid Uniten, Bangi.

Kepada korang yang masih tak kenal maka tak chenta dengan FOY; a.k.a : Friends of  Y..ialah hasil nukilan teman sekolah kepada Wahida Mohamed atau lebih dikenali dengan panggilan manjanya 'Y' yang berjuang melawan kanser. 

Aku terharu dengan semangat teman-teman sekolah Y dan Y sendiri yang punya semangat juang tinggi, tenang dan senyum tidak lekang di bibir Y.

Ada few pictures during last Saturday nite dinner. Cik Suamiku yang diorang panggil 'MIKE' nolong memasangkan 'MIC' untuk malam tu..huhuhu..layan gamba sat na :

e announcement!!

 
~ yang dirai our dearest Y~
 
 
Kitorang sampai awal sebab nak kena set up all the sound system dan nak bagi Ati try guitar yang Cik Suami pinjam dari kawan opisnya, sebab Ati punya guitar masih lagi dibengkel...
 
So here we are...please ignore gamba yang bergegaq macam kena effect hentakan kaki jin mata satu tu yer...
 
~ all setup in White Color ~
 
 
 
~ even all my kids, all in White ~
 
 
~ Ada jugak yang interframe!  topi lah ckit ha!~




~ Najihah jugak!!~

 
~ haa..baru clear ~
 
 
 
Program malam tu kita mula dengan bacaan doa makan..huhuhu...then masing-masing menikmati menu yang best! Nasi putih, ikan kerapu masak sweet sour, ayam goreng kunyit,daging tu xigt masak apa, udang goreng dengan butter & sayur campur.  Pencuci mulut, bubur pulut hitam dengan buah.
 
Pastu, Ati perform 3 lagu... Ati nie kawan diorang jugak..percayalah, suara dia best!!!
 
 
~ sejibik muka diorang ni kan? ~
~ bagi la chance ibu dia pulak ~
 
Ok da masa nak balik...borak-borak lagi tu!
 
 
 
 
 
 
 
 
last kopek!!!
 

~memang!! aku dah gumoks banyak!!! menci3x!!~

 
Udah-udahla melayan gamba aku kan-kan-kan?  Bagi sesiapa yang nak follow kisah Y or nak join apa-apa program sambil beramal boleh tengok kat sini :http://friendsofwahida.wordpress.com/ atau boleh add FB kat sini www.facebook.com/friends of y
 
~till next entry~


No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..