Thursday, May 9, 2013

~10th Anniversary cum Labour Day~

Salam Sumer...
 
Korang tengah lunch ke? atau gi 'sopping-sopping'? 
 
Aku hari ni malas nak keluar dan memang nak kuatkan semangat mengupdate belogku yang ntah ada tak hoghang menjengah waima membaca citer-citer aku ni...huh!

~ sikit punya lentok daaa...~

10 tahun lepas tuh!! Huk aloh mung! ngeeeeee.....

1 Mei setiap tahun kita sumer sambut Hari Pekerja kan-kan-kan? Tapi aku ngan Cik Suami lebih-lebih sikit sambutannya..sebab itu ler tarikh 1st dating kitorang cum declaration menjadi bopren-gepren!  Masa nak nikah, kitorang nak pilih 1st May gak, tapi tak dapek nak nolong e..Tok Imam nak cuti tak nak kojo so, kitorang menikah yo la pada 2nd May 2003.  Tak sangka udah spuloh tahun!

Nak diikutkan spuloh tahun kawin, kami da 5 hoghang anak dah..tu kalau ada sumer sekali laa..tapi, Innalillah, aku kehilangan arwah Kamal Naufal pada tahun 2006, meninggal dalam perut, dan satu lagi, tak compose jantung dan aku bleeding, tahun 2011, bukan rezqi waktu tu.  Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik buat kita..so, mana tau lepas spuloh ni ada pulak tambahan kuota untuk tahun depan..kui-kui-kui...aku ok jer..Alhamdulillah..Allah Maha Pemurah!

Apa yang aku harapkan dalam perkahwinan ni, Allah beri kami berdua kekuatan dalam menempuh segala ujian yang mendatang. Beri kami berdua kesihatan yang baik, limpahkan rezki untuk kami sekeluarga, beri kami kesempatan untuk mendidik anak-anak kami, beri kesempatan melihat anak-anak kami membesar bersama..InsyaAllah hingga akhir hayat kami..amin ya Rabb!!


~yeerrr..aku gumoks II~
Dah nanti kita citer lain plak...

~till next entry~

No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..