Saturday, March 2, 2013

My Brilliantbee..

Salam Sumer...



Ini yang sempat aku 'angan-angankan' untuk Brilliantbee..ya..tau..paham...da lama sangat aku pendamkan impian aku ni..bila la nak jadikan kenyataan kan?
 
Kenkadang aku terfikir macam mana orang-orang yang bekerja sendiri boleh melangkah setiap hari atas kaki diorang sendiri.  Ini buat aku rasa hati aku sungguh kecik dan buat aku sedar diri yang betapa penakutnya aku ni! huh!
 
Cembeng!
 
Tapi setiap kali aku contengkan macam ni, apa yang aku nak buat dengan Brilliantbee, aku rasa macam boleh. 2 tahun lepas, aku pernah jual baju kurung cotton untuk anak-anak kecil, dan pulangannya boleh tahan. hmmmm...lain yang aku boleh mulakan secara online ialah jual barang-barang ibu mengandung & barang keperluan baby. Mungkin jugak boleh jual kain cotton...
 
Apa-apa pun, yang utama..aku teringin sangat-sangat-sangat ada nursery sendiri..bestnya lah!  tak sudah-sudah tanya diri sendiri dalam hati, bila dimana & boleh ke? tak semua orang yang berniaga tu, mula dengan modal yang besar..tapi aku ni jangan la disebut besar, ada pun belum tentu..
 
Kadang-kadang rasa macam dah dekat dah masanya tu..tapi kadang-kadang dok terngiang kata bila, boleh ke? betul ke boleh? betul ke?
 
Cuba la fikirkan tindakan yang cepat Hasbira Hasbullah!

~ till next entry ~
 

No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..