Tuesday, November 6, 2012

~ R. I. N. D. U ~

Salam Sumer...
 
Rindu nak berceloteh kat sini..hari ni aku gagahkan jugak diri, sementara si anak dara tido lena dalam buaian..
 
Dalam cuti berpantang dua bulan ni, aku yang konon-kononnya nak survey-survey tentang impian Brilliantbee ku tak kesampaian..huhuhu..sudahnya, da nak masuk keje balik da..sibuk melayan Najihah..
 
Aku patutnya masuk keje balik 12hb, which is, minggu depan..taapiii..esok aku akan apply cuti untuk minggu tue..kui-kui-kui..yerla, selang-seli cutinya tue..baik seminggukan jer..so, 19hb nanti baru aku masuk opis! yeeeaaayyy! lagi pun cuti sekolah da bermula! ( ayat macam iklan tv plak )..
 
Walaupun ntahapapantah aku da lepaskan rindu sikit..okeh la tue kan..

~ till next entry ~

No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..