Wednesday, September 26, 2012

~ My Sept Eleven ~

Salam Sumer..
 
Ya Ammmpuuuunn...berbulan-bulan aku tak menjengah ke belogku ini..faktor biasa la, penyakit "M" melanda diri, ketandusan idea pun yer jugak..huhuhu.. tengok orang yang 'membelog tegar', semuanya dah beratus-ratus entri sepanjang tahun...aku?? segan lah, korang tengok la sendiri..
 
Masa aku 'terrajin' hari ni, lokasi aku berada di rumah..sebab?? Alhamdulillah..aku sedang berpantang, selepas menyambut kelahiran anak daraku yang sulung ( skrip cik suamiku terchenta ) yang diberi nama Karmila Najihah..




Alhamdulillah..setelah 40 minggu ( ini kali pertama aku mengandung sampai 40 minggu yeerrrr ) dan melalui macam-macam pengalaman dan kenangan manis melahirkan Najihah, selamat akhirnya walaupun secara Caesarean.
 
Apa-apa pun, rasa seronok dengan kehadiran ahli baru dalam keluarga kami..tambah pulak, dah lama takde baby..7 tahun ibu menanti Karmila Najihah..Alhamdulillah, syukur kepada Allah!
 
InsyaAllah, di entri seterusnya aku ceritakan kenangan manis sewaktu melahirkan Karmila Najihah pada 11/9/12 bersamaan 24 Syawal, jam 5:16 ptg.
 
~ till next entry ~
 

No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..