Friday, May 11, 2012

~ Awatlaa M.A.L.A.S sangaat!! ~

Salam Sumer..

Walaupun ntah baper hoghang jer yang konon-konon mengintai di tabir tirai kamar ke belog haku nie, ampuuun ya! kerna aku kini dilanda penyakitnya MALAS!

Hidup aku Alhamdulillah..berjalan seperti biasa.  Rutin harian tetap dijalankan, pagi lepas hantar (kira hantarla tu, waima cik suami drive sampai opis dia, lepas tu, pas batten ke aku), hantar anak-anak ke sekolah, masuk opis, tengahari pergi jemput anak-anak, hantar pergi nursery, balik semula ke opis, last sekali, jam 4.45 petang, aku balik amek anak-anak, jemput cik suami..haaaah...SUPIRWOMEN la katakan..

Hari Ahad ni, hari ibu kan-kan-kan?  Apa plan korang?  Aku tak tau lagi..cuma hari ni, kesah yang meruntun kalbu sikit buat anakku Nabhan..yang melalak, sebab da beriya-iya buat kad untuk aku, tapi da hilang. Siap aku patah balik ke sekolah, namun hampa..tak pela nak, ibu ok. 

Oklah, aku masih lagi rasa yang aku ketandusan idea buat masa ini..daripada aku merapu, merapik, meraban, baikla aku berhenti dulu..daaa


~ till next entry ~

No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..