Sunday, December 4, 2011

~No More Bleeding~

Salam Sumer...

Aku baru je clear from bleeding lepas buat D&C 25/11 aritu..Alhamdulillah..harap-harap betul-betul la clear..risau jugak, takut kena buat D&C lagi sekali kalau dok bleeding..tapi esok aku ada appointment dengan Dr. Yus untuk scan, makesure that betul-betul clean & clear..

Hari ni belum ada kemana-mana lagi. Kami sekeluarga duduk kat rumah je. Tapi da ada yang plan nak makan kat luar dinner nanti.  Anak-anak dah seronok duk kat rumah tak ke rumah Umi (babysitter) lebih kurang 2 minggu lebih ni, sejak aku MC.

Cuma yang tak bestnya, kitorang kenalah postponekan plan cuti yang konon-kononnya nak ke Lost World of Tambun masa cuti Awal Muharram aritu.  Takpela anak, kita plankan lain la plak..mujur cuti sekolah sebulan.

Aku nak mula makan jamu Mustika Ratu untuk sesi so-called 'pantang' kali ni.  Dr. Yus da confirmkan once bleeding ni clear, boleh la makan jamu untuk kecutkan rahim etc.

Banyak gak plan entri-entri yang tertunggak kan-kan-kan?  Sorry guys, dok mengesahkan diri dalam masa 2 minggu ni, dan yang pastinya, akan berterusan kalau boleh bagi masa sebulan ni, untuk berpantang..walaupun kena gak pergi kerja macam biasa esok. 

Mesti banyaknyalah menda atas meja ofis ni..mesti tak tau nak mulakan yang mana..hmm..malas nak pikir..harung je esok..daaan yang paling tak best, nak mengadap muka boss!..


~ bestnya cuti ~


2012 - tak sampai sebulan je lagi kan,kan,kan?..kalau tengok list aku, nampaknya Allah makbulkan satu..get pregnant..Alhamdulillah..

Again, time for us to review back what 've we gone thru all over 12months this year, every single 2nd, every single day..hmm..Lagi cantik, di tahun baru Islam - Awal Muharram..umur bertambah lagi..sampai ke umur kita nak mendengar suara anak-anak kita lagi tahun ni..sempat ke kita capai apa yang kita cita-cita di tahun ni?

till next entry~

No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..