Tuesday, March 29, 2011

hati tak damai..

baru jer nak mulakan tulisan aku kat sini.. ada kawan opis yang singgah ke meja aku, pas2, tanya naper bira? hatinya tak damai? aku senyap..tau jer plak aku tengah serabut dalam hati nie..nampak sangat ker agaknyer?  sampai nampak di muka? hmmm..memang tengah tak damai.

apa korang rasa kalau kita cuba nak baikkan keadaan, tapi alih2x orang kata kau sebahagian daripada keadaan itu ialah salah kau.. plak?  buat aku down sikit mulai semalam dan masih ke hari ini.  Tapi aku seperti biasa, tak mahu melemahkan perasaan aku, konsentrasi aku pada perkara2x kecil macam ini.  Banyak lagi yang harus diambil berat dan difokuskan dalam hidup ni kan? Biarlah si Luncai terjun dengan Labu-labunya, biarkan, biarkan, biarkan..

Harapan aku semoga Allah memberikan petunjuk dan hidayah-Nya atas apa sahaja dugaan dalam hidup kita, dan yang penting mengambil pelajaran ke atas petunjuk itu..amin..


No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..