Wednesday, October 23, 2013

~ Nak Jejiwa-Jejiwang Sket ~

Basmallah...
Salam Sumer...

Tau...dah lama sangat tak ke sini..asik mahsyuk dengan yang satu lagi..ha! tu mula la buat sangkaan yang macam-macam bila baca statement kat atas tu..

Maksud aku tu, 'asik mahsyuk dengan yang satu lagi' dengan belogku yang baru, yang satu lagi tu..yang ni lah..http://brilliantbeeboutique.blogspot.com/

Salah satu langkah untuk menuju ke impianku..wah! gitu!

Jom lah kita borak-borak..dah lama tak berkongsi cerita kan-kan-kan..Kata tajuk nak 'jejiwang'..

hmm..just nak share this word:

Live with Intention
Walk to the Edge
Listen Hard
Practice Wellness
Play with Abandon
Laugh
Choose with No Regret
Continue to Learn
Appreciate your Friends
Do What You Love
Live as if This is ALL There is..

quotes by : MARY ANNE RADMACHER

Dalam nak capai impian, kita akan jadi lebih kuat, bila ada orang yang sama-sama punya arah tuju yang sama, saling mendokong antara satu sama lain, saling memberi perangsang dan kata-kata semangat supaya sentiasa fokus..

Aku? Hamdallah, ada kawan-kawan yang walaupun tak pernah kenal secara fizikal gitew..cuma kenal melalui 'alam maya pada' jer..tapi sangat membantu dan setiap hari ada jer diorang beri pelajaran yang baru..salute!

Lain..aku suka baca pengalaman orang, sebab kesah hidup orang, pengalaman orang, berbeza-beza..diuji mengikut kemampuan masing-masing, tapi end up daripada peristiwa yang diorang lalui tu, diorang 'menjadi' atau 'mencapai' sesuatu..sebab? Diorang orang yang kuat semangat dan tak goyah!

Dah la, tak nak merapik meraban..till next entry!!

No comments:

Post a Comment

komen & idea bernas..